• El contracte amplia als set dies de la setmana l’arreplega de fem, la modernització de la maquinària i introduïx el quint contenidor

El Ple de l’Ajuntament de Redován, reunit en sessió Extraordinària, ha donat llum verda a la contractació del servici d’arreplega de residus i neteja viària que s’adjudica de manera provisional a l’empresa STV Gestió. El procés de licitació posat en marxa pel Consistori redovanense arriba així al seu final amb l’adjudicació, per un import que rondarà els 430.000 euros a l’any i que té per objectiu millorar de manera considerable la neteja viària i l’arreplega de residus a través de les nombroses millores que marcava el plec de condicions. L’adjudicatària començarà a treballar en el municipi a partir de la setmana que ve. “A partir d’ara, comencem una nova etapa en què Redován comptarà amb un servici actualitzat i adaptat a una localitat de les seues dimensions i población”, ha manifestat l’alcaldessa, Nely Ruiz.

La principal novetat d’este contracte és “la ampliació de l’arreplega de residus sòlids urbans a set dies a la setmana, en compte dels sis amb què es comptava fins a ahora”, ha manifestat el regidor de Servicis Municipals, Ramón López. L’edil ha indicat que un dels compromisos de l’empresa és l’ampliació del nombre de contenidors en tot el terme municipal, “tanto de resta com els destinats al reciclatge de paper i cartó, envasos, plàstics i vidrio”, junt amb la implementació del quint contenidor, de color marró, per a l’arreplega de restes orgánicos.

Este augment del nombre de recipients permetrà realitzar una arreplega de residus més efectiva, i al mateix temps, fomentar l’hàbit del reciclatge entre la població, la qual cosa farà de Redován un municipi més verd. Així mateix, el plec de condicions també contemplava l’augment d’hores de dedicació i “la modernització i millora de maquinària per a l’exercici d’este servici, que serà totalment respectuosa amb el mig ambiente”, ha afegit López. Altres de les condicions sol·licitades a la nova adjudicatària inclou l’ampliació a dos dies a la setmana l’arreplega d’efectes; contenidors fixos per a la retirada de podes i altres residus; la instal·lació de dispensadors de bosses canines i neteges extraordinàries”.

Per la seua banda, el regidor d’Hisenda, Adrián Ballester, ha destacat que “se tracta d’un dels contractes més importants d’este Ajuntament, que va ser elaborat amb les aportacions i el consens de tots els grups polítics i que, a més, serà fiscalitzat per agents externs durant tot el període d’ejecución”. Ballester també ha destacat la necessitat de renovació que existia ja que el servici, “ha romàs sense canvis ni actualitzacions des de 2003, per la qual cosa ara el que busquem és oferir a la ciutadania una arreplega de residus i neteja viària molt millor i d’acord amb el temps en què estamos”.

L’alcaldessa de Redován ha indicat que, amb la posada en marxa de les noves condicions, “permitirá un millor funcionament del servici i una relació més pròxima amb la ciudadanía”, afegint que “cumplimos així amb un dels principals compromisos contrets per este equip de govern al principi de legislatura, amb l’objectiu primordial de millorar la qualitat de vida i el benestar de la ciudadanía”.

Pin It on Pinterest

Share This